مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-05سياسي

اجمالی|پویش ملی گرمای احسان و مثبت حرکت در استان مرکزی برگزار شد


پویش ملی گرمای احسان و مثبت حرکت به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی در اراک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز پویش های ملی گرمای احسان، و احسانه (اهدای جهیزیه به محرومین و مناطق کم برخوردار) به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان مرکزی در اراک برگزار شد.

در این مراسم که ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و مدیر استانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و برخی مسوولین برگزار شد، در پویش احسانه 32 سری جهیزیه، در پویش گرمای احسان نیز تعداد 171 بخاری و همچنین 108 ویلچر به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به نیازمندان و مناطق کمتربرخوردار ارسال شد.

استاندار مرکزی در این مراسم با بیان اینکه با وجود اینکه نهادهای حمایتی و انقلابی نقش بسیار موثری در محرومیت زدایی داشتند  و دارند از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)که جزو نهادهای بسیار پیشرو در امر محرومیت زدایی است و کارهای ارزشمند و برجسته  در این زمینه در کل کشور در عرصه های مختلف انجام داده، اما متاسفانه هنوز چهره فقر و تنگدستی در جامعه وجود دارد.

فرزاد مخلص الائمه  بیان کرد: این جای نقد و بررسی دارد که چرا با وجود همه نهادهای نظارتی که هرزمان گزارش آنها را دنبال میکنیم این احساس وجود دارد که به تنهایی میتوانسته یا توانسته بخش ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|پویش ملی گرمای احسان و مثبت حرکت در استان مرکزی برگزار شد

اجمالی|پویش ملی گرمای احسان و مثبت حرکت در استان مرکزی برگزار شد